Kupujete kvalitu. I proto nově nabízíme rok záruky navíc
Rok je v případě zahradní i lesní techniky opravdu dlouhá doba. Stroje bývají během sezony v plné permanenci a pracují mnohdy v náročných podmínkách.
Na rozdíl, například od domácích spotřebičů, tak bývá podstatně vyšší riziko případných poruch. Proto je novinka od značky STIHL opravdu dobrá zpráva: na všechny nově zakoupené stroje totiž poskytuje o rok delší záruční dobu. Tu nabízí nejen koncovým zákazníkům, ale také na stroje pro profesionální užití. „Stojíme si za tím, že naše výrobky jsou tak kvalitní, že jsme schopní všem záruku o rok prodloužit,“ říká Matěj Rašovský z české pobočky společnosti STIHL.
Akce rok záruky navíc se týká všech nově zakoupených strojů, které mají výrobní čísla, a lze je tedy zaregistrovat. Po zakoupení má zákazník 30 dní na internetovou registraci, na jejímž základě mu přijde potvrzení, které může na tuto službu uplatnit. Samotná registrace nezabere déle než pár minut, jen si zákazník musí dopředu vyhledat výrobní číslo svého stroje. V první fázi si zákazník musí registraci provést na svém zařízení, do budoucna počítá STIHL s možností registrace přímo na prodejně.

„Dlouhodobě sázíme na koncept autorizovaných prodejců, kteří dokážou stroje nejenom prodávat, ale také servisovat nebo odborně poradit s jakýmkoli problémem. Od letošního roku jsme chtěli zákazníkům rozhodování ještě více usnadnit. 365 dní klidu navíc je opravdu hodně – zvlášť u produktů, s nimiž pracujete opravdu často. Na druhé straně, našim vlastním technologiím opravdu věříme a všechny jsou testovány i ve velké zátěži, proto vnímáme prodloužení záruky také jako důkaz toho, že nepochybujeme o nadstandardní kvalitě všech našich produktových řad,“ říká Pavel Haluza, zástupce marketingu společnosti Andreas STIHL.
Podobný typ akce již běží v zemích Beneluxu a ve Francii. V druhé, společné vlně, se produktová registrace spojená s rokem záruky zdarma navíc spouští kromě České republiky také v Maďarsku a Rumunsku.
Součástí registrace je i možnost přímého hodnocení prodejců. STIHL tak bude mít ucelený přehled o spokojenosti zákazníků s prodejní sítí. Zákazníci se nemusí bát, že by byli zatěžováni kvantem nerelevantních informací. Kontaktní údaje budou sloužit především pro svolávací akce.
Mohlo by vás zajímat
-
Zpracujte zahradní odpad snadno a rychle Podzimní úklid na zahradě je v plném proudu a množství zeleného zahradního odpadu se stále zvětšuje. Co s ním? Nejekologičtější a zároveň i nejekonomičtější možností je materiál zkompostovat. A to se dělá nejlíp, pokud je kompostovaný materiál rozdrcený na malé… více
-
MS 261: Stroj, který se zavděčí všem Její předchůdkyně MS 260 byla nejprodávanější motorovou pilou na světě a podle šéftechnika českého STIHLu Miroslava Kosičky jí MS 261 hodně šlape na paty. Svým zařazením spadá do první kategorie profesionálních pil, ale pro její parametry ji ocení i náročnější… více