Produkty

Ukažte, že k vám STIHL patří i mimo pracovní život

V lese možná nepustíte naši výrazně oranžovou pilu z rukou. A doma na zahradě se neobejdete bez našich sekaček, křovinořezů a dalších pomůcek. Zkrátka značka STIHL do vašeho života patří po všech stránkách, v práci nebo na zahradě. Pokud máte STIHL opravdu jako svoji srdeční záležitost, věřte, že se našimi výrobky můžete obklopovat i jinak. Se stejnou pečlivostí, s jakou vyrábíme naše stroje, si totiž necháváme šít i kolekci volnočasového oblečení

Ne, STIHL ho neprodával vždycky. Myšlenka mít vlastní oblečení, které splňuje všechny nároky lidí pracujících v náročných povětrnostních podmínkách, se rodila postupně. Stejně jako v jiných firmách se i pod značkou STIHL nejdřív vyráběly klasické reklamní předměty, jako jsou nožíky nebo hrníčky. Později se ukázalo, že jsou potřeba i trička, a poslední dva roky se šije oblečení všeho druhu. To už nelze považovat za reklamní, je třeba je vnímat jako samostatný produkt, který musí splňovat řadu kritérií.

Impuls? Timbersport

„Hodně tomu napomohl rozvoj STIHL Timbersportu. Když se závodníci objevili na pódiu, bylo přece jasné, že musí vystupovat v jednotném oblečení, od čepic, přes trička, kalhoty až po boty, a také to, že takové oblečení musí něco vydržet,“ popisuje Pavel Haluza, který je zodpovědný za marketing značky STIHL.

Kolekci oblečení vztahující se právě ke STIHL Timbersport najdete v nabídce samozřejmě dodnes. Od té doby do ní ale přibyla i řada dalších produktů pro volný čas i nepracovní trávení volna v přírodě. Všechny produkty mají jedno společné: maximální apel na to, aby sloužily, jak mají, a aby ani u jednoho kousku nenastal pocit zklamání.

Pavel Haluza to přirovnává k sekerám, které má STIHL také v nabídce. Vyrábí je renomovaný producent, který v rámci kontroly nechává každý desátý kus rentgenovat. „Je to proto, aby se dopředu přišlo na případné riziko prasknutí. My to ale děláme tak, že necháváme rentgenovat každou,“ líčí marketingový manažer, co přesně znamená „požadavek na kvalitu“. Podobné nároky se uplatňují také na nejnovější kolekci oblečení.

Najdete v ní kusy určené vyloženě do města, třeba i pro práci v kanceláři, i kolekci s označením Heritage, která se nese v retro duchu. Mimo to ale samozřejmě nechybí oblečení pro aktivní trávení času v přírodě – třeba několikadenní toulání s kamarády po horách. Kromě funkčních triček, kalhot nebo mikin, které nositele nezradí ani v nehostinných podmínkách, je v nabídce i souprava první pomoci. Většinu z toho ocení fajnšmekři a milovníci značky.

Na jednotlivých produktech jsou drobné i větší detaily, které odkazují na to, co umí STIHL nejlépe – nášivky s vyobrazením motorových pil jsou někde umístěné viditelně, jinde trochu skryté na jezdci zipu nebo úplně schované uvnitř na podšívce.

V nabídce oblečení pro volný čas se najdou i kusy s klasickými velkými logy. Propagace značky ale není hlavním účelem tohoto zboží. „Je určeno pro ty, kdo mají značku rádi a chtějí ji mít i v jiných oblastech života, než kde se s ní potkávají nejčastěji. Všechno se dělá v malých sériích, není to žádná masová záležitost,“ podotýká Pavel Haluza. A upozorňuje, že to samé platí také pro aktuální vánoční kolekci.

Důležité je ale myslet při koupi na jednu věc. Ačkoliv jednotlivé kusy oblečení nesou logo STIHL, neznamená to, že slouží jako ochranné pracovní pomůcky. Ty mají v nabídce svoje speciální místo.

Sdílet článek na Facebooku