Jak dát světu najevo, že mé srdce bije pro STIHL?

Za mnoho let fungování naší společnosti jsme přesvědčení, že STIHL opravdu není jen značkou motorových pil. STIHL pro nás znamená potěšení z práce v přírodě a vášeň pro technické detaily. Spousta z vás jsou hrdými majiteli našich výjimečných strojů, a proto pevně věříme, že toto nadšení sdílíte s námi. Abyste to mohli dát světu najevo, však nepotřebujete pilu či křoviňák nosit stále s sebou. Pro tyto účely máme velkou nabídku reklamních předmětů, ze kterých si vybere opravdu každý. Podívejme se na ně detailněji.

více

Od školy se STIHLem

V lese byl už od malička jako doma, vystudoval lesnickou školu a se značkou STIHL má dlouhodobě ty nejlepší zkušenosti. Proto neváhal popadnout první příležitost a šel do toho. „Šel jsem se zeptat jednoho kolegy, který prodával osborny, jak dál, a on mi řekl, že dostal nabídku od STIHLu. Dal mi takový signál, že se můžu ozvat, tak jsem to zkusil,“ vzpomíná majitel prodejny s lesní a zahradní technikou STIHL Tomáš Vondryska.

více

Struna, nebo žací nůž? Který nástroj vybrat?

Struna, nebo žací nůž? Který nástroj vybrat? Snad každý, kdo si někdy vybíral křovinořez nebo vyžínač, toto dilema zná. Struna, nebo žací nůž? Každý z nástrojů má své nesporné výhody a hodí se na specifickou činnost. To, s čím si struna neporadí, s noži zvládnete hravě a naopak. Který nástroj tedy vybrat? Pojďme se na to společně podívat…

více