Od Zlatých stránek k sociálním sítím

V dnešní uspěchané době je mnohdy těžké se na chvíli zastavit, zklidnit a zavzpomínat na to, jak svět běžel před několika lety. Spousta věcí upadá v zapomnění a díky moderním technologiím svět zahlcujeme dalšími a dalšími daty, ve kterých je stále obtížnější se vyznat. Některé věci a lidé se však nemění. Pavel Haluza pracuje na marketingu STIHLu už více než 20 let a je skvělým příkladem toho, že STIHL nejsou pouze výjimečné technologie a precizní stroje. Bez zapálených lidí, jako je on, by to nešlo. Proto jsme ho také vyzpovídali. Jaké byly jeho začátky a jak se změnil svět reklamy? A na co za svoji kariéru nejvíce vzpomíná?

více

Pozor na plagiáty!

Nestává se to často, ale jednou za čas se přece jen objeví. Výrobek, který se tváří jako STIHL, ale ve skutečnosti jde o více či méně zdařilý plagiát. U našich odborných prodejců se vám to nestane, ale pozor si dávejte hlavně při nákupech na internetu. Jak bezpečně poznat originál a na co si dát pozor?

více

Nastal čas vertikutace!

Vertikutace, česky provzdušňování trávníku, má vážně smysl! Díky ní má trávník lepší přísun živin, vláhy i slunce a vzduch se lépe dostává ke kořenům. Je to pro něj prakticky taková ozdravná kúra. A právě teď nastal její čas! Jak na to?

více

Cesta dřeva, aneb jak se dostala socha sovy z Jeseníků až do Japonska

Umělecké řezbářství je krásné, ale zatraceně těžké řemeslo. Své o tom ví Jiří Halouzka, umělecký řezbář z podhůří Jeseníků. V Jiříkově má také svůj ateliér a Pradědovu galerii, ve které najdete průřez celou jeho tvorbou. Jeho díla však najdete i v Rusku, Holandsku a dokonce i v Japonsku. Co tvoří nejraději? A jak ho ovlivnilo setkání s Janem Pavlem II.?

více